قواعدتولید محتوا

قواعد اصلی در تولید محتوا چیست؟

موارد لازم برای ایجاد محتوای جذاب

ایجاد محتوای جذاب مستلزم رعایت مجموعه ای از اصول و قوانین است. و اما قواعد اصلی در تولید محتوا چیست؟ اگر اصول تولید محتوا به درستی رعایت نشود ، حتی اگر محتوای شما از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد ، به هدفی که مدنظر شماست نمی انجامد و تولید محتوا بیهوده خواهد بود.

 رعایت اصول قوانین تولید محتوا را جدی بگیرید!

برای شروع ، محتوای SEO موفق همیشه به تحقیق و برنامه ریزی جامع بستگی دارد و باید از قوانین تولید محتوا پیروی کند.میهن سامانه در این مقاله برای شما توضیح خواهد داد که قواعد اصلی در تولید محتوا چیست؟و چطور باید آن ها را در جهت بهبود seo استفاده کرد.

قواعد اصلی در تولید محتوا چیست؟

نویسندگان برای کار با کلمات کلیدی خاص و همچنین رعایت قوانین و مقررات تولید محتوا نیاز دارند. این اصطلاحات باید کاملاً بر روی موضوع متمرکز باشد ، بنابراین اگر کاملاً مرتبط نیستند ، وسوسه نشوید که کلمات کلیدی با رتبه بالا را در متن قرار دهید ، زیرا ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید. به عنوان مثال ، در زمینه صندلی های چوبی ، ممکن است لازم باشد در مورد انواع خاصی از چوب یا سبک هایی مانند ساده یا مینیمالیستی بحث شود.اما آنها همچنین می توانند از قیمت ها یا روش های خرید استفاده کنند. هر متن متفاوت است و هر محصول توضیحات خاص خود را دارد. در واقع ، محصولات و خدمات یک سایت هر کدام مجموعه ای از کلمات کلیدی خاص خود را برای ایجاد ترافیک دارند. بنابراین وقت خود را صرف ایجاد این کلمات کلیدی کنید.

 تولید محتوا

چرا تولید محتوا مهم است؟

امروزه بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است و بازاریابی سنتی نقش کمتری دارد. در بازاریابی دیجیتال ، نقش اصلی تولید محتوا است. با تولید محتوا ، ترافیک فضای مجازی را به سایت خود هدایت می کنید.خوب! حالا بیایید در مورد اینکه چرا تولید محتوا و کیفیت برای ما بسیار مهم است صحبت کنیم. در حال حاضر ، حتماً برای شما هم پیش آمده است که در جستجوی عبارت در موتورهای جستجو مانند Google ، YouTube و … به دنبال مقاله باشید. گوگل یا سایر موتورهای جستجو تعداد زیادی پیوند محتوا را در چندین صفحه به شما نشان می دهند. شاید برای شما جالب باشد که برخی از وب سایت ها در صفحه اول رتبه بالاتری دارند. آیا علت آن را می دانید؟ چگونه این به شما کمک می کند؟ در زیر به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

اصول تولید محتوا

 

بهینه سازی موتورهای جستجو با تولید محتوا

چرا یک وب سایت رتبه اول را در صفحه اول گوگل دارد و یک وب سایت رنبه آخر در صفحات را دارد. هر دو وب سایت قطعاً محتوا تولید می کنند و ممکن است از نظر کیفیت محتوا یکسان باشند. اما این اصول و قواعد است که یکی را برتر و موفق تر می کند. این اصول و قوانین همان بهینه سازی وب سایت یا SEO است. که مهمترین اصل است. توجه داشته باشید که فقط چند ثانیه فرصت دارید تا کاربر را متقاعد کنید که در صفحه شما بماند و به او اطلاع دهید که در جای مناسب آمده است. همیشه باید خودتان را جای مشتری بگذارید و از دیدگاه او محتوا تولید کنید.

 عنوان جذاب

هنگامی که کلمه کلیدی را انتخاب کردید که بیشترین آمار جستجو را در موتورهای جستجو دارد. شما باید یک عنوان جذاب ایجاد کنید. یک عنوان تأثیرگذار بسیار مهم است. عنوان خوب باعث می شود مخاطب مشتاق شود بقیه مطالب را بخواند. یک آمار نشان می دهد که تعداد افرادی که عنوان را می خوانند 5 برابر بیشتر از افرادی است که مطالب را می خوانند. اگر عنوان جذابی را انتخاب نکنید ، حتی اگر محتوای شما خوب باشد ، به احتمال زیاد خوانده نمی شود. بنابراین این کار باعث صرفه جویی در هزینه ، انرژی و زمان زیادی می شود. در واقع ، شما می خواهید مخاطب را به مشتری با عنوان جذاب تبدیل کنید و بازگشت سرمایه و سود دریافت کنید. اگر عنوان مناسب و جذابی ایجاد نکنید به هدف خود نخواهید رسید. این توضیح اهمیت را نشان می دهد و چیزی برای گفتن باقی نمی ماند

مقدمه جذاب

پس از انتخاب عنوان جذاب ، باید محتوا تولید کنید. خوب پس از آنکه تماشاگران مشتاق ماندن در صفحه شما بودند و جذب عنوان جذاب شما شدند. شما زمان زیادی برای نگه داشتن مخاطب در صفحه ندارید. مخاطبان در یک نگاه متوجه می شوند که آیا این مقاله برای آنها مفید است یا خیر. بنابراین باید محتوا را با یک مقدمه جالب شروع کنید. در واقع ، شما باید متن خود را با مقدمه ای که نیمی از نیازهای مخاطب را برآورده می کند ، شروع کنید و سپس اگر محتوای شما دارای زیرنویس است ، باید توجه داشته باشید که این زیرنویس ها نباید چیزی کمتر از عنوان اصلی باشد. از نظر اندازه جذاب باشید و نیازهای مخاطب را هدف قرار دهید. پس از خواندن عنوان ، مخاطب به سراغ دو پاراگراف اول می رود.محتوای قدیمی را به روز رسانی کنید.ویرایش مجدد محتوا برای بازدیدکنندگان جدید:همچنین بررسی کنید که آیا در گذشته محتوا انجام داده اید و متن را بازنویسی کنید. حالا که به سوال قواعد اصلی در تولید محتوا چیست؟ پاسخ داده شد می توانید یک محتوای عالی تولید نمایید.

محتوای بدون عکس جذاب نیست.بله ، هر تولید محتوا حداقل به چند عکس با کیفیت نیاز دارد. از عکسها غافل نشوید. زیرا وقتی مخاطب وارد سایت شما می شود. اولین چیزی که به ذهنش می رسد عکس است. به طور کلی ، عکس ها زیبایی خاصی به وب سایت شما می بخشند. می توانید با توجه به کسب و کار خود تصویری با کیفیت ایجاد کرده و در محتوا قرار دهید.

 

شرکت میهن سامانه در زمینه انواع تولید محتوا می تواند به شما کمک کند. برای ارتباط با کارشناسان با ما در تماس باشید.

شما می توانید نمونه کارهای ما را در صفحه ی اینستاگرام ما دنبال نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *