مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت صفحه اینستاگرام:

شاید جای باور نکردنی فضای مجازی در توسعه اینترنت و تجارت سنتی برای همگان ثابت شده باشد.
مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام می تواند کلید ورود به این بازار بزرگ را تضمین کند. برای بسیاری از کاربران
نداشتن تجربه کافی برای مدیریت پیج اینستاگرام خود یکی از دلایل عدم ورود به این فضا است.
هر شغلی باید فروش آنلاین داشته باشد تا صفحه اینستاگرام شما را با توجه به نیازهای شما مدیریت کند تا بتواند سهم خوبی در این بازار بزرگ و جدید داشته باشد.

 

 

ادمین حرفه ای اینستاگرام:

 

مدیر حرفه ای اینستاگرام نیاز شما به مدیریت اینستاگرام را کاملاً برطرف می کند و نیاز به صرف زمان برای انجام فعالیت های مدیریتی را به حداقل می رساند تا بتوانید به رونق کسب و کار خود دست یابید. با استفاده از ربات های پاسخگوی اینستاگرام ، میزان تعامل خود با کاربران خود را از دست می دهید.

 

تبلیغات پیج اینستاگرام:

 

بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی اینستاگرام در راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام استفاده مناسب از تبلیغات برای افزایش فروش و برندسازی است که نباید از تبلیغات حرفه ای غافل شد. صفحه مدیریت اینستاگرام به شما در تبلیغات کمک می کند نیازهای خود را بصورت حرفه ای و بدون هیچ مشکلی برطرف کنید

 

 

تولید محتوا:

 

یکی از کلیشه ای ترین چیزهایی که در وب می شنوید این است که محتوا پادشاه تجارت شماست.

اگر همین کار را در فضای اینستاگرام انجام دهیم ، باز هم همان چیزی را دریافت می کنیم که محتوا پادشاه فعالیت های شما در اینستاگرام است.

طبق آمار ، صفحه ای با فالوور زیاد و صرف نظر از تولید محتوا می تواند فروش بسیار کمتری نسبت به صفحه ای داشته باشد

که محتوای قوی تری دارد اما کاربران کمتری دارد.

 

 

 

هدف گذاری:

 

قبل از ورود به اینستاگرام برنامه خاصی داشته باشید. تیم راه نوین با تکیه بر کادری مجرب ، نقشه راه ورود به اینستاگرام را

برای شما آماده می کند تا با اهداف و برنامه ورود خود راحت باشید.

تیم میهن سامانه مشاوره هدفمندی را برای کمپین های تبلیغاتی مختلف ، استراتژی های فروش و مارک تجاری ارائه می دهد.

 

 

 

 

استراتژی جذب فالوور:

 

سخت ترین کار برای یک کسب و کار جذب فالوورهای هدفمند به صفحه اینستاگرام خود است.

شاید برای بسیاری از کاربران صفحه با فالوور بالا ، تنها کلید ورود شما به دنیای اینستاگرام باشد.

رویکرد های مدیریت صفحه اینستاگرام (Instagram)

 

 

1- تولید محتوای اختصاصی برای مدیریت پیج اینستاگرام شما:

مهمترین بخش مدیریت اینستاگرام معمولاً برای صاحبان مشاغل تولید محتوا در اینستاگرام است. تولید محتوای اختصاصی به شما کمک می کند تبلیغات رایگان برای صفحه اینستاگرام خود از طریق کاربران دریافت کنید.

ارائه محتوای عالی و آموزشی می تواند به کاربران شما یادآوری کند که برای آنها ارزش قائل هستید و برای رفع ابهامات آنها وقت بگذارید.

این محتوا می تواند بسیاری از کاربران شما که در استفاده از خدمات یا خرید از فروشگاه شما تردید دارند را از بین ببرد و این کاربران را به مشتریان خود اضافه کند. کاربران دوست دارند محتوای جدید را در صفحه اینستاگرام شما ببینند ، نه اینکه مطالب را از سایر صفحات اینستاگرام کپی کنند !!

2-تولید محتوای ویدیویی:

کاربران شما با شما ارتباط برقرار می کنند. صدای خود را بشنوید ، تصویر خود را ببینید یا محصولات موجود در ویدئو را تماشا کنید تا بهترین گزینه را دریافت کنید. یکی از مهمترین بخشهای تولید محتوا در حال حاضر ایجاد فیلم های با کیفیت است که می توانید برای شناسایی کاربران خود به رقبای خود بسط دهید.

3-پاسخ گویی به کامنت و دایرکت:

یکی از سخت ترین فعالیت ها در مدیریت صفحه اینستاگرام ، که بسیار وقت گیر است ، همیشه پاسخ دادن به نظرات و پیام های مستقیم است.

مشتریان شما همیشه از شما پاسخ سریع می خواهند تا بتوانند تصمیم خود را برای استفاده از خدمات شما بگیرند.

ایجاد تعامل با کاربران به شما امکان می دهد مشکلات خود را بهبود بخشید. حتماً کاربر مورد نظر خود را در پاسخ به نظرات تگ کنید

 

4-بالا بردن نرخ تعامل در مدیریت اینستاگرام:

یکی از نکات مهمی که نباید از آن در مدیریت صفحه قافل بود ، ایجاد تعامل با کاربران است . هرچقدر کاربران شما احساس راحت تری با شما داشته باشند و تعامل بیشتری با پیج داشته باشند می تواند امتیاز و رتبه شما نزد اینستاگرام بالاتر ببرد و باعث جذب ارگانیک فالور های شما از روش ها مختلف بشود.

5- برسی رقبا:

همواره رقبای خود را برسی کنید تا بتوانید از نکات منفی و مثبت آنها برای هرچه بهتر بودند استفاده کنید.

6- هشتگ گذاری مناسب:

هشتگ گزاری یکی از مهمترین ورودی های صفحه شما می باشد که کاربرای هدفمند شما از طریق آنها به شما خواهند رسید و خواهان استفاده از خدمات شما می باشد. ا

انتخاب درست کلمات هشتگ می تواند به رشد صفحه شما کمک شایانی بکند.

7- برنامه ریزی برای ارسال پست:

برای ارسال پست های خود یک برنامه از پیش تعیین شده داشـته باشید که بتواند شما را از سردرگمی نجات دهد.

8- طراحی گرافیکی پست وقالب پیج:

استفاده از طرح های گرافیکی جذاب متناسب با فعالیت شما می تواند زمانی کاربران شما وارد صفحه شما شوند را از لحاظ بصری جذب خود کنند. استفاده متناسب از طرح های گرفیکی و رنگ سازمانی شما می تواند در ذهن کاربران خود یک امضا برای پیج شما ایجاد کند.استفاده از سایز مناسب استوری و پست یکی از نکات مخفی در طرح های گرافیکی اینستاگرام به حساب می آید

9- برندینگ در اینستاگرام:

اولین سوالی که شاید برای بسیاری از کاربران پیش آید این است که آیا سرمایه گذاری بر روی برندینگ در اینستاگرام کاری منطقی به حساب می آید ؟ قطعا هزینه بر روی برندینگ در اینستاگرام می تواند به میزان قابل توجهی بر روی فروش ما تاثیر گدار باشد به طوری که قطعا از نتایج آن شگفت زده خواهید شد

10-ادمین پیج اینستاگرام به صورت تخصصی:

زمانی که مدیریت پیج اینستاگرام را به تیم میهن سامانه میسپارید ، کلیه فعالیت های مدیریت صفحه شما توسط یک ادمین اختصاصی انجام می شود که خیال شما برای زمان بندی پست گذاری ، پاسخ گویی کامنت و دایرکت بر طرف شود و نیازی به نظارت شما برای مدیریت صفحه اینستاگرام نباشد.

11-طراحی قالب اختصاصی برای پیج اینستاگرام شما:

زمانی پکجی مدیریت اینستاگرام را بر اساس نیاز خود انتخاب می کنید یک طراح گرافیکی وظیفه نظم دهی به گرافیک و نمای بصری پیج شما را به عهده دارد . قالب پیج اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که پست های شما یک شمایل متحد داشته باشد و می تواند نظر مخاطبین را جلب نماید.

 

محدودیت صفحه اینستاگرام

 

هر برنامه دارای یک سری محدودیت ها است. اینستاگرام برنامه ای است که محدودیت های خاص خود را دارد که تقریباً در هر مورد این برنامه اجرا شده است ، به طوری که فعالیت در هر یک از این موارد روال خاص خود را دارد. علاوه بر این ، اینستاگرام دارای قابلیت های مخفی مختلفی است که باید در مقاله مخفی کردن فعالیت در اینستاگرام بخوانید.

تعداد فالوورهایی که انجام می دهید و تعداد لایک ها و فالوورها (مشابه فالوورها) و .. محدودیت هایی دارد.

تعداد افرادی که می توانید دنبال کنید محدود است ، به عنوان مثال ، شما نمی توانید بیش از 140 نفر را در یک ساعت دنبال کنید. من این شماره را به عنوان مثال گفتم زیرا یک شماره خاص توسط اینستاگرام مشخص نشده است. موقتاً شما را مسدود می کند.

سعی کنید تعداد لایک ها را در یک ساعت زیر 250 نگه دارید ، در غیر این صورت مسدود می شوید.

محدودیت در هشتگ ها این است که نمی توانید بیش از 30 عدد زیر هر پست قرار دهید ، توصیه می شود از 10 تا 15 هشتگ مربوط به محتوای زیر هر پست استفاده کنید.

اگر در زمان معینی تعداد نظرات مشابه زیر یک پست از حد نصاب تجاوز کرد یا نظراتی وجود داشت که با روح صاحب صفحه سازگار نیست ، می تواند شما را گزارش کند.

تعداد نویسه هایی که در صفحه بیوگرافی خود استفاده می کنید نباید بیش از 150 ، در عنوان بیش از 2200 ، نام حساب نباید بیش از 30 باشد ، در غیر این صورت قابل قبول نیست.

حداکثر 100 داستان مجاز است.

حداکثر تعداد برچسب هایی که می توانید روی یک پست انجام دهید حداکثر 20 است.

در هر پست نمی توانید از بیش از 10 نفر نام ببرید.

ممنوعیت اقدام ممنوعیت اقدام به گونه ای است که اگر دائماً دوست داشته باشید ، دنبال کنید و دنبال کنید ، محدودیتی برای شما وجود دارد.

Shadow Ban یک محدودیت است که روی لایک ها ، فالوورها و فالوورها ایجاد می شود.

محدودیت لاگین یعنی که شما در برنامه اینستاگرام حد اکثر تا پنج اکانت داشته باشین.

 

اشتباهاتی که نباید انجام بدهید

خرید پیج اینستاگرام:

اولین مورد این است که وقتی شخصی تصمیم می گیرد صفحه ای را بفروشد یا از نظر مالی مقرون به صرفه نیست یا زمان کافی برای مدیریت صفحه اینستاگرام ندارد ، گزینه دوم را نیز فرض می کنیم ، اما آیا به اندازه کافی مطمئن هستیم که همه کاربران صفحه ای که دارند با تبلیغات و روش های مناسب ، یا با استفاده از جعلی های دنبال کننده ، و شاید با استفاده از تبلیغات زرد جذب شده است.

باز هم ، ما مطمئن می شویم که فروشنده صفحه هیچ یک از موارد بالا را انجام نداده است ، اما صفحه ما نیز موضوع ما است مطمئناً صفحه ای که در زمینه کلیپ های ورزشی برای مجموعه ای از فروش پوشاک زنانه کار کرده است. آنها قطعاً هیچ کاری ندارند رایج و دنبال کننده هایی که در زمینه ورزش به صفحه جذب می شوند ، قطعاً با جامعه هدف ما متفاوت خواهند بود ، بنابراین بهتر است در هر صورت ایده خرید صفحه را از ذهن خود خارج کنید و فقط پول خود را خرج کنید و تلاش برای بالا بردن صفحه شخصی و فروشگاه خود را داشته باشید.

برای صفحه اینستاگرام خود لایک و فالوور بخرید

کیفیت لایک ها و تعداد فالوورها مهم است نه تعداد آنها. بر اساس تجربیات قبلی تیم ما در تمام صفحاتی که از لایک و فالوور استفاده کرده اند ، این مقدار است.

بنابراین برای ایجاد یک فروشگاه موفق اینستاگرام ، حتماً از روش های حرفه ای و توصیه های متخصصان این حوزه استفاده کنید.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *