کلیکی

تبلیغات کلیلی یا ppc| تبلیغ آنلاین

تبلیغات کلیکی چیست؟

با یک تعریف ساده ، بازاریابی با تبلیغات کلیکی یا تبلیغات به ازای هر کلیک راهی برای استفاده از موتورهای جستجو برای جلب ترافیک از طریق کلیک کاربران در قالب تبلیغات است. یکی از بارزترین نمونه های تبلیغات کلیلی یا ppc|موثرترین تبلیغ آنلاین ، تبلیغات تحت حمایت Google در صفحات نتایج موتورهای جستجوی گوگل است. این سیستم تبلیغاتی گسترده Google گوگل ادوردز (Google AdWords) نامیده می شود و دارای چندین قسمت است که برخی از آنها عبارتند از تبلیغات واژه ای در موتورهای جستجو ، تبلیغات کلیکی در سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند YouTube و همچنین برنامه های تلفن همراه.

نحوه عملکرد این نوع تبلیغات بسیار هوشمندانه است. در واقع ، تبلیغات کلیکی یا ppc امروزی بر اساس تبلیغات کلمه کلیدی است. به همین دلیل این تبلیغات آنقدر هوشمندانه صورت می گیرد، که می توان آنها را خیلی سریع و دقیقا مطابق کلمات کلیدی انتخاب شده سفارش داد. برای تعداد کلیک هایی که می خواهید دریافت کنید ، مبلغ مناسب را پرداخت کرده و سفارش خود را تکمیل می کنید. به عنوان مثال ، اگر تبلیغ خود را با 1000 کلیک سفارش دهید ، 1000 کلیک از IP های جداگانه کلیک دریافت خواهید کرد و به محض اینکه تعداد کلیک ها به حد مجاز برسد ، تبلیغ شما حذف می شود. Google آگهی شما را با یک کلمه کلیدی خاص برای کسب و کار شما مطابقت داده و آن را در نتایج صفحاتی نمایش می دهد که کاربران در آن کلمات کلیدی مشابه را جستجو کرده اند.

شما می خواهید یک آگهی برای محصول خود سفارش دهید. به عنوان مثال ، محصول مورد نظر شما یک ساعت مردانه است. گوگل به صورت هوشمند و خودکار کلمه “ساعت مردانه” را به تبلیغ اصلی شما پیوند می دهد و هرجا که کلمه “ساعت مردانه” یا کلمات مشابه را در موتور جستجوی شخصی Google جستجو کند ، سایت شما به عنوان یک تبلیغ نمایش داده می شود. این مهمترین بخش بازاریابی با تبلیغات کلیکی یا ppc است. ما به بررسی بیشتر این موضوع و توضیح دلایل اهمیت این بازاریابی ادامه می دهیم.

تبلیغات کلیکی

مزایای استفاده از تبلیغات کلیکی

  • تبلیغات کلیکی یا ppc ترافیک مستقیم زیادی را به وب سایت یا صفحه برنامه شما هدایت می کند. با تعریف تبلیغات کلیکی ، تبلیغ کننده باید هزینه هر کلیک روی تبلیغ را به ناشر بپردازد. ناشر تبلیغات کلیک کسی است که تبلیغات را در رسانه خود نمایش می دهد. در واقع ، مخاطبین با کلیک روی تبلیغات در محیط رسانه ناشران ، به وب سایت شما یا صفحه بارگیری برنامه شما منتقل می شوند.
  • اهمیت تبلیغات PPC برای کاربران:تحقیقات نشان می دهد که کاربران یا همان افرادی که کلمات را در موتورهای جستجو،سرچ می کنند ، بسیار بیشتر از سایر تبلیغات دیجیتالی از تبلیغات کلیلی یا ppc|موثرترین تبلیغ آنلاین گوگل استقبال می کنند. این بدان معناست که کاربران به طور معمول هیچ توجهی به تبلیغات مختلف نمی کنند و تبلیغات تنها زمانی برای آنها مهم است که با تصمیم قبلی به سراغ آنها می روند. علاوه بر این ، گوگل از یک الگوریتم ویژه و بسیار هوشمند برای مطابقت با نیازهای کاربران و تبلیغات مرتبط استفاده کرده است تا کاربران بتوانند سریعتر به آنچه نیاز دارند برسند.
  • اهمیت تبلیغات PPC برای تبلیغکنندگان:

با تبلیغات کلیکی، تبلیغ‌کنندگان فرصتی ویژه دارند تا بتوانند پیام تبلیغ خود را برای هزاران نفر که دقیقاً به دنبال همان پیام هستند              نمایش دهند. تبلیغ‌کنندگان می توانند مقدار ترافیک دریافتی از طریق کلیک‌های ثبت شده در موتورهای جستجو را مشاهده کرده و            بازدهی تبلیغ خود را ببینند.

  • اهمیت تبلیغات PPC برای موتورهای جستجو:تبلیغات کلیکی به موتورهای جستجو کمک می کند تا با اطلاعات مورد نیاز جستجوگران و تبلیغ کنندگان همزمان مطابقت داشته باشند. این امر نه تنها به نفع جستجوگران و تبلیغ کنندگان است ، بلکه یک کانال و بستر جداگانه و محبوب برای تبلیغات ایجاد می کند. موتورهای جستجو از این بستر برای دریافت سفارشات تبلیغاتی پولی و ایجاد درآمد مناسب از طریق آن استفاده می کنند.

تبلیغاتا کلیکی ppc

چرا باید ار تبلیغات کلیکی استفاده کنیم؟

  • نزدیک به 98 درصد از مردم اولین لینکهایی را که در موتورهای جستجو نمایش داده می شود انتخاب می کنند.
  •  بیش از 64 درصد از کاربران هنگامی که به دنبال خرید محصول یا خدمات خاصی هستند ، روی تبلیغات Google که در صفحات اول ظاهر می شوند ، کلیک می کنند.
  • 72 درصد از افرادی که اولین سفارش تبلیغات کلیلی خود را انجام دادند ، بودجه خود را برای تبلیغ بعدی PPC افزایش دادند.

انواع تبلیغات کلیکی:

  • تبلیغات بنری:تبلیغات بنری به صورت نمایش بنرهای گرافیکی و لینک دادن آنها به یک صفحه خاص (وب سایت یا صفحه بارگیری برنامه) در وب سایت یا برنامه ناشر آگهی انجام می شود.تبلیغات بنری به دلیل ویژگی های گرافیکی و قابلیت جذب کاربران برای معرفی مشاغل آنلاین و آفلاین ، انتقال ترافیک و افزایش شهرت برند ، در بین استراتژی های مختلف تبلیغاتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • تبلیغات متنی :تبلیغات متنی نوعی نسبتاً ارزان از تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات متنی همان قرار دادن پیوند سایت شما به همراه متن در توضیحات کسب و کار شما است. این روش تبلیغات همچنین به رونق کسب و کار شما و شناخته شدن برند شما کمک می کند.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان میهن سامانه در تماس باشید.برای اطلاع از خدمات دیگر میهن سامانه صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *