اینستاگرام

ویژگی های جدید اینستاگرام

ویژگی های جدی اینستاگرام:

تماشای با هم (watch together)

ویژگی و قابلیت های جدید اینستاگرام را با آپدیت این اپلیکیشن ملاحظه کنید.برای اولین بار ، گزینه “با هم تماشا کنید” اکنون در دسترس کاربران اینستاگرام قرار گرفته است. از این طریق شما و دوستانتان می توانید فوراً با IGTV ارتباط برقرار کنید تا از طریق چت تصویری برنامه های تلویزیونی ، گیف ها و فیلم های محبوب را تماشا کنید.

کافی است در اینستاگرام یا مسنجر یک چت تصویری شروع کنید یا یک اتاق پیام رسان ایجاد کنید. در چت تصویری اینستاگرام ، روی دکمه رسانه در سمت چپ پایین ضربه بزنید و برگه “TV & Movies” را انتخاب کنید. در چت تصویری، برای دسترسی به منو ، انگشت خود را به بالا بکشید ، Watch Together و سپس برگه “TV & Movies” را انتخاب کنید. از آنجا می توانید فیلم ها و محتوای مختلف را برای تماشا انتخب کنید.

تماشا با هم اینستاگرام

تم رنگی شخصی

دومین ویژگی و قابلیت های جدید اینستاگرام استفاده از تم رنگی دلخواه است و می توانید مکالمات خود را شخصی سازی کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی Theme و انتخاب TinyTAN ، تم چت TinyTAN را در تنظیمات چت Instagram و Messenger خود فعال کنید.

تم اینستاگرام

ویژگی و قابلیت های جدید اینستاگرام :حالت ناپدید شدن (vanish mode)

سومین ویژگی و قابلیت های جدید اینستاگرام حالت ناپدید شدن است ، و یک ویژگی انتخاب شده که به شما امکان می دهد پیامهایی را که پس از خروج از یک موضوع چت مشاهده کردید ناپدید شوند.با این ویژگی می توانید امنیت بیشتری در پیام دادن داشته باشید. اکنون می توانید الگوهای رفتاری ، GIF یا عکس العمل هایی ارسال کنید تا آنچه را که واقعاً فکر می کنید اما همیشه نمی توانید بگویید ، بدون باقی ماندن در سابقه چت خود به اشتراک بگذارید. برای روشن کردن آن ، فقط یک موضوع گپ موجود را به بالا بکشید.شما در حالت ناپدید شدن هستید. دوباره تند به بالا بکشید و به گپ معمولی خود بازگردید.

با ناپدید شدن می توانید از امنیت چت خود مطمئن شوید. برای شروع ، فقط افرادی که یکدیگر را در اینستاگرام دنبال می کنند یا به مسنجر متصل هستند می توانند از این ویژگی و قابلیت های جدید اینستاگرام استفاده کنند. حالت ناپدید شدن نیز اختیاری است: شما انتخاب می کنید که با فردی وارد حالت ناپدید شدن شوید یا خیر. اگر شخصی در هنگام ناپدید شدن از چت شما اسکرین شات بگیرد ، به شما اطلاع داده می شود و مانند همیشه ، اگر احساس امنیت نمی کنید می توانید شخصی را مسدود کرده یا مکالمه ای را گزارش دهید.

حالت Vanish در حال حاضر از طریق پیام رسان در ایالات متحده و تعداد انگشت شماری از کشورها در دسترس است و به زودی در کشورهای اتحادیه اروپا نیز در دسترس خواهد بود. به زودی ، با به روز رسانی پیام رسان خود ، حالت Vanish در اینستاگرام به ایالات متحده و سایر کشورها می رسد.

ناپدید شدن چت در اینستاگرام

 

روش ایجاد Quick Reply

اولین قدم در استفاده از این ویژگی ایجاد پاسخ سریع است.برای انجام این کار ، به برگه پروفایل خود بروید و روی نماد منو (سه خط) ضربه بزنید. سپس تنظیمات را وارد کنید.در صفحه باز شده ، کلمه کلیدی و خلاصه را در کادر میانبر وارد کنید. سپس پیام جایگزینی پیام کوتاه را در قسمت Message وارد کنید.پس از اتمام کار ، روی ذخیره ضربه بزنید. حالا می توانید پاسخ های دیگری را به همین روش ایجاد کنید.

 

پاسخ سریع اینستاگرامریپلای سریعپاسخ سریعپاسخ سریع اینستاپاسخ سریع اینستاگرام

شما می توانید آموزش های مربوط به اینستاگرام را در صفحه اینستاگرام میهن سامانه دنبال کنید.

جهت مشاوره با کارشناسان میهن سامانه با ما در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *