طراحی کاور هایلایت (Highlight)

اهمیت طراحی کاور هایلایت زمانی روشن می شود که وقتی وارد پروفایل اینستاگرام خود می شوید ، مردم ابتدا چه چیزی را می بینند؟ درست است. اطلاعات بیو شما و درست در زیر آن ، یکی از کاربردی ترین ویژگی های اینستاگرام ، هایلایت اینستاگرام را می بینند!

آن‌ها در قسمت جلوی و مرکز صفحه شما هستند و به عنوان معیارهای خوبی برای نشان دادن هدف نام تجاری شما به کاربران استفاده می شوند. برخلاف استوری های اینستاگرام که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند ، موارد هایلایت اینستاگرام می توانند برای همیشه در نمایه شما جاسازی شوند. به همین دلیل باید وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید که چگونه از آن‌ها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید.

طراحی کاور هایلایت

قسمتهای اصلی هایلایت عبارتند از:

کاور هایلایت: گزینه ای برای افزودن یک تصویر یا نماد سفارشی است که موضوع استوری ها را در هایلایت نشان می دهد.

نام هایلایت: گزینه ای برای نامگذاری هایلایت دقیقاً مانند نامگذاری پوشه ها.

دلایل اصلی شما برای طراحی کاور هایلایت اینستاگرام عبارتند از:

  • از این قالب جدید برای ایجاد استوری دائمی استفاده کنید.
  • محتوای استوری خود را در دسترس دنبال کنندگان جدید قرار دهید.
  • فعالیت های قبلی خود را که در استوری ها ارسال کرده اید به دنبال کنندگان جدید نشان دهید.
  •  محصولات یا خدمات خود را به صورت ساختاری و طبقه بندی شده ارائه دهید.
  •  لیستی از محتوای مفیدی که قبلاً به اشتراک گذاشته اید تهیه کنید.
  • هایلایت و کاور هایلایت اینستاگرام بسیار محبوب شده اند زیرا این آیکون های کوچک اولین چیزی است که بازدید کننده جدید در پروفایل اینستاگرام شما می بیند.

 با این کار علاوه بر زیبایی دو چندان صفحه شما، دنبال کنندگان تعامل بیشتری با شما خواهند داشت.

مشاوره رایگان طراحی سایت تولید محتوا سئو و بهینه سازی سایت مدیریت شبکه های اجتماعی

نمونه کارها و همکاران

آخرین های بلاگ

برچسب ها