مزایای سایت

5 دلیل برای ایجاد سایت

چرا باید به راه اندازی وبسایت فکر کنیم؟

بسیاری از ما در فکر راه اندازی وب سایت یا فروشگاه آنلاین هستیم. اما چرا؟ فقط به این دلیل که دیگران به آن اهمیت می دهند؟ چون ما موفقیت سایت هایی مانند دیجی کالا را دیده ایم؟ نه! به نظر ما ، این کافی نیست. ما باید برای خود پاسخ قانع کننده ای داشته باشیم. ما باید 5 دلیل برای ایجاد سایت  را بررسی کنیم و ببینیم آیا برای تجارت ما نیز مفید خواهد بود یا خیر.

استیو جابز می پرسد چرا شما تک تک قسمت های شرکت خود را به چالش می کشید. از حسابداران گرفته تا مهندسان و برنامه نویسان ، اپل با این سوال روبرو شد. و پاسخ “چون بقیه هم همین کار را می کنند” برای استیو جابز کافی نبود. دقیقاً همین دیدگاه رادیکال بود که اپل را از رقبایش متمایز کرد. (اگر به این موضوع علاقه دارید ، پیشنهاد می کنیم برخورد وبلاگ رهبران بزرگ با دلیل شروع آنها را در وبلاگ جدید مشاهده کنید.) همان ظاهری که بدون هیچ دلیلی و فقط به خاطر دیگران حاضر به انجام هیچ کاری نشد. به این ترتیب اپل در هر چیزی که به دست آورد موفق شد.

زمانی که بدانید 5 دلیل برای ایجاد سایت و هدف آن چیست ، قطعاً وب سایت موفق تری خواهید داشت. با این دیدگاه رادیکال ، اشتباهات ما کاهش می یابد و شانس موفقیت ما بیشتر می شود.

چگونه می توان در مورد ایجاد وب سایت تصمیم گیری کرد؟

اول از همه ، ما باید مزایای داشتن یک وب سایت را با دقت ارزیابی کنیم ، از هزینه های آن مطلع شویم و هدف نهایی خود را در طراحی وب سایت ببینیم. با در نظر گرفتن همه این موارد ، تصمیم گیری برای طراحی وب سایت برای شما آسان تر خواهد بود و ما مسیر خود را بهتر می شناسیم.

طراحی وبسایت

 

مزایای راه اندازی سایت کدامند؟

در این قسمت  5 دلیل برای ایجاد سایت را به شما معرفی می کنیم.

1- استفاده عمومی از وب سایت

یکی از 5 دلیل اینکه چرا باید سایت داشته باشیم این است که امروزه هر انسانی با کمترین سطح سواد یا حتی افراد بی سواد از اینترنت استفاده می کند. مطمئناً برای شما هم اتفاق افتاده است که شخصی در اطراف شما سواد استفاده از تلفن های هوشمند یا رایانه را ندارد و از شما می پرسد که در اینترنت به دنبال چیزی برای من بگردید؟

2-وب سایت راهی ارزان برای دیده شدن است

راه اندازی مغازه برای شما بسیار پرهزینه خواهد بود. این فقط در مورد اجاره یک مکان با هزینه ماهانه میلیونی نیست ، شما همچنین باید به دکور مغازه و تجهیزات فکر کنید. پس از آن بحث تبلیغات مطرح می شود. تبلیغاتی که برای شما بسیار پرهزینه خواهد بود. راه اندازی مجله چاپی چطور؟ به نظر شما چقدر هزینه دارد؟

اما در مورد وب سایت ها اینطور نیست. زیرا می توانید سایت یا فروشگاه آنلاین خود را با هزینه بسیار کمتر به طور کامل راه اندازی کنید. برای جذب مخاطب نیازی به تبلیغات گران قیمت نیست. کافی است دلایل طراحی وبسایت را بدانید و محتوای مفیدی را در سایت خود قرار دهید تا بتوانید از طریق گوگل کاربران را به سایت خود جذب کنید. علاوه بر این ، می توانید خود را به صورت رایگان در سایت های مختلف اینترنتی معرفی کنید.

البته این بدان معنا نیست که یک سایت لزوماً کم هزینه است. تنها استدلال این است که هزینه نگهداری سایت نسبتاً کمتر از یک مغازه (یا راه اندازی مجله کاغذی) است. اما نقش هر دو را بسیار بهتر بازی می کند و در واقع به تدریج جایگزین آنها می شود.

علاوه بر این ، تجربه نشان داده است که اکثر مردم نگاهی سطحی به تراکت ها می اندازند و در بهترین حالت آنها را به نزدیکترین سطل زباله می اندازند. (به پیاده روها نگاه کنید). بنابراین اگر مشتری شما بخواهد چیزی را دوباره بررسی کند ، به این تراکت دسترسی نخواهد داشت و اگر نتواند شما را به راحتی پیدا کند ، به راحتی گزینه دیگری را انتخاب می کند. اما با داشتن یک سایت ، آرشیو کاملی از همه خدمات و محصولات را در اختیار دارید که مشتریان شما می توانند به راحتی و در کمتر از یک دقیقه به هر چیزی که می خواهند برسند.

داشتن وب سایت به شما امکان می دهد برخی از تبلیغات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. اگر مشتریان شما از خدمات شما راضی هستند ، می توانند وب سایت شما را به راحتی ارسال کنند تا آنها را به سایر دوستان خود معرفی کنند ، و اکنون همه خدمات شما به صورت شفاف در سایت شما موجود است. این شفافیت بهترین تبلیغ برای شما است.

طراحی وبسایت 2

3- تنبلی در خرید

با شرایط کنونی از جمله آلودگی هوا ، بسیاری از بیماری ها ، تنبلی در خرید ، نداشتن زمان کافی برای رفتن به مغازه ها ، انتخاب بیشتر ، افراد،کمتر برای خرید محصولبه  خیابان ها و بازارها می روند یا حتی شما فروشنده محصول خاصی هستید و این محصول در شهر دیگری یافت نمی شود ، آیا دیگران مجبور نیستند از شما خرید کنند؟

آمار خرید آنلاین نسبت به آنچه می دانیم بسیار زیاد است.

4-هزینه های بازاریابی پایین

طراحی وب سایت راهی ارزان برای بازاریابی و ارتباط مستقیم با مشتری هدف است. هزینه ها بسته به نیازها و خدماتی که می خواهید در یک سایت ارائه دهید متفاوت است. و حتی می توان این خدمات را به تدریج در وب سایت سرمایه گذاری کرد. به عنوان مثال ، گاهی اوقات برای معرفی شرکت و خدمات خود فقط به یک وب سایت زیبا و جذاب نیاز دارید. وب سایتی که شما را به عنوان اولین انتخاب در موتورهای جستجو برای کالاها و خدمات شما معرفی می کند. یا وب سایتی با قابلیت سفارش و پرداخت آنلاین و با قابلیت گزارشگری مالی ، مدیریتی و داده های حرفه ای. در هر صورت ، یک وب سایت می تواند هزینه های شما را کاهش دهد ، سرعت ، چابکی و محبوبیت بیشتری به تجارت شما بدهد. می توانید از طریق این وب سایت خود را معرفی کنید. آدرس سایت شما راهی برای آشنایی و تعامل با شما و مشتریان است. این آدرس وب سایت همچنین پیوندی برای استفاده در تبلیغات در رسانه های اجتماعی است که با یک کلیک می توانید از مشتری جدیدی که با شما و خدمات شما در فضای وب سایت آشنا می شود استقبال کنید.

از سوی دیگر ، ایجاد وب سایت برای بازاریابی شما یک سرمایه گذاری است. شما یکبار هزینه آن را پرداخت می کنید و سالها آن را دریافت می کنید. در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی ، پایدار است و همیشه در دسترس و قابل استفاده است.شما با دانستن دلایل طراحی وبسایت می توانید به راحتی برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود تصمیم بگیرید.

5- ثبت اطلاعات مشتری

فرض کنید اطلاعات خود را در یک مهمانی ، رویداد ، جشنواره ، نمایشگاه و غیره دارید. شما آن را به مشتری می دهید و او در آن لحظه اطلاعات شما را یادداشت نمی کند. پس از فراموش کردن اطلاعات شما ، مشتری نام شما را در اینترنت جستجو می کند و هیچ اطلاعاتی در مورد شما نمی بیند و شما را کاملاً فراموش می کند.ششما می توانید با داشتن اطلاعات مشتری با آنها در ارتباط باشید.

حالا که به سوال 5 دلیل اینکه چرا باید سایت داشته باشیم؟پاسخ داده شد می توانید با خیال راحت سایت خود را راه اندازی کنید.

 

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان میهن سامانه با ما در تماس باشید.

نمونه طراحی سایت های مختلف را در پیج اینستاگرام ما دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *