مدیریت کانال یوتیوب
مدیریت کانال یوتیوب زمانی مشخص می شود که بدانیم؛ یوتیوب یک وب سایت یا سرویس رایگان برای به اشتراک گذاری فیلم ها و تماشای آنلاین است یوتیوب در سال 2005 راه اندازی شد و اکنون با شش میلیارد ساعت فیلم در ماه یکی از سایت های پربازدید است.
به عبارت دیگر ، یوتیوب مکان جدیدی برای کشف ، یادگیری و سرگرمی است. در حال حاضر ، یک میلیارد کاربر در یوتیوب فیلم هایی با موضوعاتی مانند فیلم های هالیوود و موسیقی فیلم ، تبلیغات ، فیلم های آماتور ، مستند و فیلم های آموزشی در آن بارگذاری می کنند. ، بارگذاری ، پیام رسانی ، به اشتراک گذاری و تماشای فیلم ، دنبال کردن کانال های دیگر و کاربران ، ایجاد لیست برای دسته بندی فیلم ها امکان پذیر است.
اهمیت مدیریت کانال یوتیوب:
یوتیوب به یک منبع رسانه ای مدرن تبدیل شده است. در حال حاضر ، یوتیوب بیش از 2400 کانال ویدیویی را به یک میلیارد مشترک تحویل دارد. بر اساس رتبه بندی الکسا ، این برنامه در سال 2016 توسط گوگل خریداری شده و اکنون در جهان و در ترافیک وب جهانی رتبه دوم را دارد.
بازاریابی محتوای ویدئویی ارزش سرمایه گذاری را دارد و یوتیوب را به یک بازیگر اصلی تبدیل می کند. بستر ویدئویی یوتیوب با گوگل بسیار نزدیک است که به نظر می رسد یک بستر اجتماعی و تأثیرگذار برای بازاریابی و تجارت است. بنابراین ، مطالعه مزایا و روند بازاریابی محتوای ویدیویی آنلاین بسیار مهم خواهد بود. ساخت و تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب راهی منحصر به فرد برای افزایش اعتبار مشاغل آنلاین است.
یکی از رایج ترین محتوای ویدیویی ، یک فیلم کوتاه است که محصولات و خدمات شما را در یک صفحه وب نشان می دهد. سایر محتوای ویدئویی شامل فیلم های وبلاگ ، مصاحبه های ویدئویی ، کلیپ های ویدئویی ، راه اندازی محصولات ، فیلم های بررسی محصول ، فیلم های توصیفی ، فیلم های پخش زنده ، فیلم های تبلیغاتی است. یوتیوب شش نوع مختلف تبلیغات را معرفی می کند که عبارتند از:
- تبلیغات ویدیویی مسدودشدنی (True View)
- تبلیغات ویدیویی آزاد
- تبلیغات Bumper
- تبلیغات Display
- تبلیغات Overlay
- کارت های اسپانسردار