طراحی لوگو وب سایت و اینستاگرام
به عنوان یک صاحب شغل ، پس از تعیین هدف از فعالیت تجاری خود ، باید به دنبال شناسنامه برای معرفی و به خاطر سپاری خود داشته باشید. مشتریان و مردم باید به راحتی شما را به یاد بیاورند. اولین قدم در برند سازی ، طراحی لوگو متناسب با موضوع یا مفهوم کار شماست.
نگاه اول همیشه بیشترین تأثیر را بر مشتری خواهد داشت. اینکه چقدر شخص در نگاه اول سایت یا صفحه اینستاگرام شما را مثبت ببیند بزرگترین برگ برنده شما خواهد بود. این آرم در واقع چهره برند تجاری شما است. همانطور که به ظاهر شخصی و دکوراسیون محل کار خود اهمیت می دهید ، لوگو با تصور از شرکت شما در ذهن کاربر مرتبط است.
به همین دلیل طراحی لوگو جنبه ای از استراتژی بازاریابی تجاری است. آرم ها با ارائه یک مفهوم یا موضوع خاص یا با تایپوگرافی یک کلمه طراحی می شوند و هدف اصلی آن شناسایی و یادآوری بهتر تجارت شما برای مشتری است.
لوگو ها مهمترین عنصر بصری هر هویت تجاری هستند. لوگوی شرکت در لوازم التحریر ، وب سایت ، صفحات شبکه های اجتماعی، کارت های بازرگانی و تبلیغات هر شرکت نشان داده می شود. به همین دلیل لوگوهای خوب به شرکت ها ، موسسات و سازمان ها برای موفقیت کمک می کنند.
اهمیت طراحی لوگو:
اهمیت طراحی لوگو واضح است. مردم هر روز ده ها لوگو می بینند اما فقط لوگو هایی را که به صورت حرفه ای طراحی شده اند به خاطر می آورند. هدف از طراحی آرم این است که در ذهن مردم بماند. به هیچ وجه نباید از نقش طراحی حرفه ای غافل شد. ما دیده ایم که بسیاری از شرکت ها فقط از لوگو در بیلبوردها استفاده می کنند زیرا آنها به خوبی از قدرت لوگوی خود آگاه هستند. اگر طراحی خوب باشد ، مخاطب شما را به فکر فرو می برد و توجه او را به سمت برند شما جلب می کند ، اما .. اما اگر بد باشد ، به راحتی از کنار آن عبور می کنند! بنابراین نداشتن لوگو یا علامت تجاری مناسب ضعف بزرگی در تجارت است.
ویژگی های لوگو:
سادگی: یک قانون مهم و رایج در همه طراحی ها سادگی است. سادگی هدف شما را بهتر به مخاطب بیان می کند. سادگی در ذهن می ماند و طرح در ذهن طرف مقابل دلپذیرتر است.
مزیت دیگر سهولت استفاده از لوگو در تمام موارد تبلیغات برند شماست. این به این معنی است که اگر لوگوی شما ساده نباشد ، استفاده از آن در مکان های مختلف ممکن است مشکلاتی از جمله ناسازگاری با طراحی تبلیغاتی شما ایجاد کند.
بی نظیر: به این معنی است که طرح لوگو تکراری نیست. کپی در طراحی لوگو به هیچ وجه توصیه نمی شود.
رنگ آمیزی: وقتی طرح شما مشخص شد ، رنگ باعث می شود که نشانه شما بیشتر نمایان شود. انتخاب رنگ نیز یک کار تخصصی است که نیاز به علم رنگ و روانشناسی رنگ دارد. بهترین مشاور در زمینه رنگ آمیزی همان طراح آرم شماست.
انواع طراحی لوگو:
لوگوی نوشتاری: همانطور که از نام آن پیداست ، این یک نشان با محتوای متن است که به آن لوگو، تایپوگرافی نیز گفته می شود.
لوگو تصویری: در این لوگو ، تصویر موضوع کسب و کار را نشان می دهد که رنگ در این نوع بسیار مهم و حیاتی است.
لوگو ترکیبی: ترکیبی از متن و تصویر است که مطابقت متن و تصویر مهم است.
تا چه تعداد طرح می توان سفارش داد؟
طراحان ما با سابقه بیش از 5 سال تجربه در حوزه طراحی لوگو، بهترین لوگو ها را برای شما طراحی خواهند کرد، بنابراین به طراحان ما اعتماد کنید. تا سه طراحی پیشنهادی کامل نیاز به پرداخت هزینه ندارید و با پرداخت هزینه اولیه محاسبه می شود اما در صورت عدم رضایت شما، از طرح چهارم به بعد هزینه ناچیزی به هزینه طراحی افزوده خواهد شد.
فرآیند طراحی لوگو چگونه است؟
ابتدا شما باید پیشه و کسب و کار خود را به طراح ما معرفی کنید سپس طراح برای شما چند اتود به صورت دستی طراحی خواهد کرد سپس شما از بین اتود های طراحی شده یک طرح را انتخاب خواهید نمود و روند طراحی تا پیاده سازی کامل طرح اتود را طی خواهید نمود.
لوگو های تحویلی در چند نوع و شکل هایی خواهند بود؟
پس از پایان طراحی لوگو شما، طراح علاوه بر تحویل سه اندازه مختلف از لوگو، به شما لوگوی فلت و سیاه و سفید نیز تحویل خواهد داد.