تولید محتوای تصویری و اینفوگرافیک
بازاریابی محتوای تصویری و تولید اینفوگرافیک امروزه یکی از محبوب ترین مطالب بازاریابی دیجیتال است و استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی بصری مانند فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ، Pinterest ، اینستاگرام و … باعث شده است صاحبان مشاغل و بازاریابان دیجیتال آنلاین از این نوع مطالب به طور گسترده استفاده کنند. یکی از عوامل موفقیت محتوای تصویری این است که این نوع مطالب جلب توجه می کند و روند تولید آن ساده تر است و از یکنواختی محتوای متنی برخوردار نیست. آمار نشان می دهد که محتوای بصری 93٪ ارتباطات انسانی را تشکیل می دهد.
اینفوگرافیک اکنون در بین همه مشاغل و سازمان ها بسیار محبوب بوده و به صورت دیجیتالی و چاپ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اینفوگرافیک یک روش روشن و مؤثر برای ارائه اطلاعات بدون از دست دادن تمرکز بیننده است که با هنر تلفیق شده است. در این عصر سریع و مدرن ، مردم هر روز در معرض اطلاعات زیادی قرار می گیرند و تمرکز آنها بر روی هر یک از اطلاعات کاهش می یابد. با این وجود ، مقادیر بسیار زیادی از داده نیز وجود دارد که به صورت آنلاین ذخیره می شوند و برای اهدافی مانند تحلیل و گزارش دهی سازمان پیدا کرده و پردازش می شوند.
اهمیت تولید اینفوگرافیک :
برای اکثر مردم بسیار دشوار است که اطلاعات را از طریق تعداد زیادی اعداد و نمودار چه به صورت آنلاین یا در صفحه گسترده اکسل دریافت کنند. در این زمان است که اینفوگرافیک به کمک انسان شتافته و به عنوان ابزاری قدرتمند مورد استفاده قرار می گیرد تا همه افراد بتوانند به راحتی و با استفاده از داده های تصویری نتایج نمودارها و آمار و اطلاعات زیادی را دریافت و هضم کنند. با استفاده صحیح از رنگ و شکل ، تنظیمات و فضاهای خالی ، می توان اطلاعات را به گرافیکی، به یادماندنی، قابل توجه و رضایت بخش تبدیل و آن را چاپ کرد.
طراحی یک اینفوگرافیک چقدر هزینه دارد؟
بسته به نوع اینفوگرافیک ساده یا حرفه ای که بستگی به محتوای انتخابی شما دارد متفاوت است.
طراحی اینفوگرافیک چقدر زمان می برد؟
بسته به اینکه محتوا توسط گروه ما جمع آوری شود و یا از طرف شما ارائه گردد زمان طراحی نیز متفاوت است.
تولید محتوای تصویری منظور چیست؟
به تمامی تصاویر یا عکس هایی که تولید می گردد محتوای تصویری می گویند.