تاثیر ایجاد بک لینک در سئو سایت

یکی از عوامل موثر در سئو سایت بک لینک است که در صورت تعیین صحیح می تواند باعث بهبود رتبه بندی و افزایش بازدید آن شود.

بک لینک ها به این علت مهم هستند که به گوگل نشان می دهند سایت شما در میان سایر وب سایت ها محبوب است و از اهمیت خاصی برخوردار است.

از طرف دیگر ، اعتبار دامنه شما را در گوگل افزایش می دهد ، اما نه برای هر لینک! که در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

لینکهای خارجی مهم هستند زیرا دامنه سایت شما را نشان می دهند. هرچه کیفیت بیشتر و بالاتر باشد، رتبه وب سایت نیز بالاتر خواهد بود و صفحات سایت از ارزش صفحه بیشتری برخوردار می شوند.

گرفتن بک لینک از صفحات اجتماعی، انجمن ها و سایر وب سایت ها در سئو سایت بسیار مهم و موثر است.

بک لینک یا به انگلیسی BACKLINK به پیوندهایی اشاره دارد که به صفحات یا صفحه ای از یک سایت مراجعه می کنند و با کلیک بر روی آنها می توانید به سایت مورد نظر وارد شوید.

بک لینک ها هنگامی ایجاد می شوند که پیوندی از سایت دیگری به سایت شما داده شود که به صورت فالو یا نوفالو باشد.

به طور کلی ، پیوند دادن از سایت های دیگر سیگنال مثبتی برای گوگل است.

و با این کار موتورهای جستجو به این نتیجه می رسند که محتوای یک سایت ارزشمند است.

بک لینک می تواند به صورت طبیعی یا خود به خود ایجاد شود، به عنوان مثال، می توانید با تعیین یک نام خاص مستقیماً به سایت دیگری پیوند دهید.

در این حالت شما یک بک لینک طبیعی ایجاد کرده اید.

بک لینک چه تاثیری بر سئو دارد

بک لینک های فالو یا نوفالو:

پیوند به یک سایت دو نوع دارد. پیوندها را فالو و نوفالو

بک لینک های فالو سایت مقصد را از طرف سایت منبع تأیید می کنند. اما لینک های نوفالو اینگونه نیست و تأیید سایت مقصد را به تأیید Google واگذار می کنند

عملکرد هر دو تقریباً یکسان است. اما nofollow ها در کد سایت توسط برچسب rel = nofollow مشخص می شوند که برای موتورهای جستجو نیز قابل تشخیص است.

وقتی از سایتی لینک دریافت می کنید بخشی از اعتبار آن را دریافت می کنید. البته این به معنای کاهش اعتبار سایت اول نیست.

در بالا ذکر کردیم که باید بک لینک قوی بگیرید. یکی از دلایل این امر اعتبار سایت است.

اگر از سایتی که رتبه خوبی در گوگل دارد لینک دریافت کنید، این تأثیر مثبتی در رتبه بندی سایت شما خواهد داشت و باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می شود.

این تغییرات بلافاصله اتفاق نمی افتد و با گذشت زمان قابل لمس خواهد بود.

همچنین باید توجه داشته باشید که دریافت حجم زیادی از بک لینک در مدت زمان کوتاه به هیچ وجه خوب نیست. گوگل آن را نمونه ای از کلاهبرداری می داند.


چگونه لینک بگیریم؟

برای ثبت یک لینک ، ابتدا باید کیفیت وب سایتی را که می خواهید از آن پیوند بگیرید ، بررسی کنید. یعنی ارزش و رتبه صفحه صفحه مورد نظر را بررسی کنید. در ادامه به رابطه موضوعی سایت پیوند دهنده و گیرنده توجه کنید.

راه های زیادی برای دریافت لینک وجود دارد. خرید لینک از سایت های معتبر ، انتشار مقالات و مطالب در شبکه های اجتماعی مانند LinkedIn و Facebook ، ارسال نظر در سایت های دیگر ، انتشار مطالب در انجمن ها و انجمن ها روش های خوبی است. همچنین می توانید با جستجوی کمی در گوگل سایت هایی را پیدا کنید که بک لینک رایگان ارائه می دهند.

پس از انتخاب سایت مورد نظر ، URL صفحاتی را که می خواهید برای آنها لینک دریافت کنید مشخص کنید. کلمه کلیدی یا عبارت صفحه را مشخص کنید و آن را به عنوان یک متن درون لینک درج کنید.

همچنین می توانید از سایت های معتبر بک لینک خریداری کرده و با تبادل لینک کنید.

2 پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *