اینستاگرام

آموزش ارسال دایرکت متحرک در اینستاگرام

ویژگی جدید و جذاب اینستاگرام

مطلبی که امروز قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم آموزش ارسال دایرکت متحرک در اینستاگرام است. شاید تا به حال در اینستاگرام پیامی دریافت کرده باشید که دارای تصاویر متحرک در بک گراند خود بودند و یا بصورت یک گیف برای شما ارسال شده باشند و با لمس آن می توانید پیام مورد نظر رو ملاحظه کنید.

در حال حاضر چهار انیمیشن جذاب برای ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام موجود است که می توان از آن ها استفاده کرد.میهن سامانه در این مقاله این آموزش را مرحله به مرحله توضیح می دهد.

مرحله اول دایرکت متحرک

برای استفاده از قابلیت پیام متحرک اینستاگرام ابتدا باید نرم افزار اینستدر را نصب نمایید.این نرم افزار را می توانید از گوگل پلی دانلود نمایید.

مرحله دوم

آیکون خانه را در منوی پایین اینستاگرام لمس کنید و نگه دارید.توجه کنید دفعه اول باید ف*/یلتر-ش+کن فعال باشد.به منوی Developer options بروید .

پیام متحرک اینستاگرام

 

مرحله سوم

در این مرحله از آموزش ارسال دایرکت متحرک در اینستاگرام باید وارد منوی Modify Quick Experiment Settings شوید و در قسمت جستجو کلمه ی power  را سرچ کنید.

دایرکت متحرک اینستاگرام

مرحله چهارم

در بخش power باید 8 گزینه را فعال و همینطور دو گزینه را غیر فعال کنید.که در تصویر زیر می توانید این گزینه را ببینید و تنظیمات را انجام دهید.

آموزش دایرکت متحرک

 

مرحله پنجم

حالا می توانید پیام خود را در دایرکت اینستاگرام تایپ کنید.زمانی که پیام شما تایپ شود آیکون ذره بین کنار پیام فعال می شود و می توانید یکی از انیمیشن های پیش فرض را انتخاب کنید و پیام خود را ارسال نمایید.آموزش دایرکت اینستاگرام

 

 آموزش ارسال دایرکت متحرک در اینستاگرام به پایان رسید. از این ویژگی استفاده کنید و لذت ببرید.

جهت مشاوره رایگان در زمینه ی مدیریت شبکه های اجتماعی با کارشناسان میهن سامانه در تماس باشید.

آموزش های جدید و به روز را در پیج اینستاگرام ما دنبال کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *