آموزش مدیریت اینستاگرام

 

 

 

 

 

مدیریت پیج اینستاگرام

مدتی است که مدیریت پیج اینستاگرام به همه مشاغل راه پیدا کرده است و امروز می بینیم که اکثر تولیدکنندگان و بازاریابان سراسر جهان از تولید محتوا در اینستاگرام برای فروش بیشتر کمک می گیرند.

در ابتدا ، مدیریت صفحه اینستاگرام ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد.و ممکن است فکر کنید که طراحی پست ها و تولید محتوای متنی در اینستاگرام نیاز به دانش عمیق در زمینه بازاریابی دیجیتال دارد.

اما جالب است بدانید که با کسب اطلاعات در مورد فعالیت خود و چاشنی علایق مخاطبان ، می توانید بهترین پست ویروسی را در اینستاگرام تولید کنید و به راحتی این شبکه اجتماعی را مدیریت کنید.

 

استراتژی مدیریت صفحه اینستاگرام

 

حضور مستمر در اینستاگرام ومدیریت پیج اینستاگرام با انتشار مطالب متناسب با علایق کاربران ، استراتژی اصلی مدیریت پیج اینستاگرام است.

همچنین استفاده از ویژگی های مختلف اینستاگرام مانند استوری ها ، برچسب های خرید ، دسته بندی محصولات و بسیاری دیگر که مناسب نوع کسب و کار شما است.به هنگام تولید محتوا برای اینستاگرام باید مورد توجه قرار گیرد.

اولین قدم نوشتن تقویم محتوای اینستاگرام است. بررسی تقویم شمسی و میلادی برای انتشار پست های مناسب ، تعیین پست های روزانه و زمان انتشار و همچنین توجه به روند روز برای ایجاد پست های جدید از جمله مواردی است که هنگام نگارش تقویم محتوای اینستاگرام باید مورد توجه قرار گیرد.

بسیاری از مشاغل از محتوای فصلی برای تشویق کاربران به تعامل بیشتر استفاده می کنند. به عنوان مثال ، بسته به فصول یا مناسبت های مختلف ، آنها رنگ لوگو یا نمایه صفحه اینستاگرام را تغییر می دهند. یا با شروع فصل جدید تم صفحه اینستاگرام را تغییر می دهند. استفاده از نمادهای مختلف و استفاده از آخرین گرایش ها در شبکه های اجتماعی موارد دیگری است. که باید در استراتژی مدیریت صفحه اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این ، با پرسیدن سوالات مختلف در قالب محتوای بصری یا متنی ، از کاربر بخواهید با پاسخ به س yourال شما به افزایش تعاملات و دنبال کنندگان شما کمک کند.

لازم به ذکر است که انجام همه موارد فوق بدون در نظر گرفتن پشتکار لازم برای تعامل با کاربران و انتشار پست ها به موقع و سازگار ، به بهبود و افزایش فالوورهای واقعی اینستاگرام کمک نمی کند.

اهمیت مدیریت پیج اینستاگرام

 

طبق اطلاعات به دست آمده از GlobalStats ، د 23.54درصد از جمعیت کشور ما در حال حاضر حضور فعالی در اینستاگرام دارند. اگر جمعیت کنونی ایران را 80 میلیون نفر در نظر بگیریم ، 18 میلیون نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. بنابراین مدیریت صفحه اینستاگرام در میان این جمعیت می تواند به فروش و مارک تجاری کمک کند. اما چگونه می توان صفحه اینستاگرام را مدیریت کرد؟

متأسفانه این روزها ، بسیاری از مشاغل با تولید پست های زرد و استفاده از کلمات اشتباه ، مانند غلط املایی ، سعی در دریافت نظرات و نظرات بیشتر دارند. این نه تنها به افزایش فالوور اینستاگرام کمک می کند بلکه باعث خسته شدن مخاطب نیز می شود. به طور کلی توجه به نیاز مخاطب برای تولید محتوای اینستاگرام مهمترین عامل است.

ما اخیراً تحقیقات زیادی در زمینه کپی ایده های تولید محتوا توسط شرکت های مختلف انجام داده ایم. بررسی نظرات کاربران در این مورد نشان می دهد که برخی از مخاطبان از تکراری شدن تبلیغات و تغییرات جزئی آنها توسط مشاغل مختلف ناراضی بودند. در حالی که اکثر کاربران دوست دارند از تبلیغات تکراری که بسیار حرفه ای طراحی شده اند استفاده کنند و ادعا می کنند تبلیغات محبوبی هستند که توجه کاربران را به خود جلب کرده و آنها را به خرید تشویق می کنند. البته استفاده از ایده های خلاقانه و جدید نیز به ویروسی شدن در اینستاگرام کمک می کند.

حتما بخوانید: 8 ترفند محتوای خالص اینستاگرام که مارک ها از آن استفاده می کنند

اگر به تازگی مدیریت پیج اینستاگرام کسب و کار خود را شروع کرده اید ، باید بگوییم که شما یک راه طولانی ، جذاب و در عین حال کم هزینه را انتخاب کرده اید. با هزینه کم ، می توانید مخاطبی را جذب کنید که در نهایت مشتری وفادار شما شود. به خاطر داشته باشید که باید به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی در اینستاگرام مهارت داشته باشید. بنابراین ابتدا این مهارت های لازم را در درون خود تقویت کنید و سپس برای شروع طوفانی آماده شوید.

 

5 مهارت مورد نیاز برای مدیریت پیج اینستاگرام

 

به عنوان نماینده برند ، محصول یا شرکت ، با مشتریان بالقوه و واقعی ارتباط خواهید داشت. بنابراین باید انعطاف پذیر باشید و از چالش ها نترسید. با تقویت مهارت های زیر ، یک صفحه اینستاگرام بسیار تعاملی خواهید داشت.

ارتباطات: ارتباطات هسته اصلی هر شبکه اجتماعی است. برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود ، باید بتوانید به خوبی با کاربران ، دنبال کنندگان و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
نوشتن: ارتباط شما در اینستاگرام از طریق نوشتن انجام می شود. نوشتن زیرنویس های تعاملی خوب می تواند مخاطبان را میخکوب کرده و آنها را برای استفاده از خدمات یا محصول شما آماده کند.
خلاقیت: شما باید در تولید محتوای صفحه اینستاگرام خود خلاق باشید. فقط ارسال یک عکس در اینستاگرام نمی تواند پایان باشد. گاهی اوقات استفاده از محتوای ویدئویی و ویدئویی خوب ، لمس پایانی خواهد بود.
تجزیه و تحلیل داده ها: شما باید بتوانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها به خوبی برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. در حال حاضر امکان تجزیه و تحلیل داده ها در صفحات و حساب های تجاری وجود دارد.
چابکی: آخرین و مهمترین عامل برای مدیریت صفحه اینستاگرام شما چابکی است. به روز باشید و از نگرانی های تجاری و فروش روزانه خود بیشترین استفاده را ببرید.
خوب ، اگر آمادگی مدیریت صفحه اینستاگرام خود را دارید ، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

تولید محتوا برای اینستاگرام

 

مدیریت پیج اینستاگرام بدون تولید محتوا بی معنی است. ایده تولید محتوا برای اینستاگرام همیشه مورد توجه مشاغل بوده است. در حدی که بسیاری از شرکت ها تولید محتوا برای اینستاگرام را برون سپاری می کنند یا افراد متخصص در این زمینه را به همکاری دعوت می کنند. به طور کلی ، داشتن یک برنامه هدفمند و پیروی از تقویم محتوا به مدیریت صحیح صفحه اینستاگرام شما کمک زیادی می کند. بنابراین همیشه سعی کنید از محتوای با کیفیت و خلاقانه استفاده کنید.

تولید محتوا فقط نوشتن بهترین زیرنویس ها نیست ؛ در عوض ، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا به کمک دوربین های حرفه ای یا ایجاد اینفوگرافیک و محتوای ویدیویی یکی از مواردی است که هنگام تولید محتوای اینستاگرام باید از آن استفاده کنید. همچنین ، اگر در استراتژی بازاریابی محتوایی خود به فایل های صوتی نیاز دارید ، می توانید با انتشار پادکست در صفحات اینستاگرام و اینستاگرام خود ، دسترسی آسان تری را برای کاربران فراهم کنید.

به طور کلی ، بسترهایی که به شما در انتشار محتوا در اینستاگرام کمک می کنند شامل پست ، IGTV و استوری هستند.

همچنین برجسته سازی داستانهایی مانند محتوای ارسالی از سوی مخاطبان ، رویدادهای مهم یا مسابقاتی که در پایان آنها جوایزی به برندگان شما اهدا می شود ، در نمایان شدن بیشتر صفحه اینستاگرام شما کمک شایانی می کند.

 

زمان انتشار محتوا در اینستاگرام

 

تصور کنید که برای پست گذاشتن پست در اینستاگرام به طور پیش فرض یا برنامه وقت بگذارید.

اما از آنجا که شما به طور همزمان به اینترنت دسترسی ندارید ، باید زمان ارسال را چند ساعت دیر یا زود تغییر دهید.

البته علاوه بر ایجاد تغییرات در جدول زمانی ارسال محتوا در اینستاگرام ، راه های دیگری نیز برای انتشار به موقع مطالب وجود دارد.

در حال حاضر ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای بارگذاری پست ، نوشتن زیرنویس ، هشتگ و در نهایت زمان انتشار مطابق برنامه استفاده کنید.

چه زمانی برای انتشار پست اینستاگرام مناسب است؟

 

چرا زمان ارسال پست در مدیریت صفحه اینستاگرام مهم است؟ افراد در اینستاگرام باید محتوای شما را ببینند تا به آن پاسخ دهند. ارسال پست در زمان های نامناسب مانند فریاد زدن بر روی بلندگوی خاموش است. علاوه بر این که از بلند صحبت کردن خسته شده اید ، هیچکس صدایتان را نمی شنود. این زمان برای هر شغل متفاوت است. برای تشخیص زمان طلایی به نکات زیر توجه کنید.

از تجزیه و تحلیل داده های اینستاگرام برای یافتن عصر طلایی استفاده کنید.
در انتشار محتوا ، به ساعات کار و بقیه مخاطبان خود توجه کنید.
صبح تعطیلات زمان استراحت است! در این ساعات و روزها از انتشار خودداری کنید.
به زمان حضور جامعه هدف خود در اینستاگرام توجه کنید.

 

استفاده از قابلیت لوکیشن در اینستاگرام

 

ذکر محل پست فقط به شهر محل فعالیت می انجامد. اکنون می توانید نام رستوران .آرایشگاه یا هر شغلی که در آن فعالیت می کنید را در مکان اینستاگرام ذخیره کنید. هنگام ارسال پست در صفحه اینستاگرام خود مستقیماً استفاده کنید ، آیا قصد دارید با ارسال پست از خود در صفحات شخصی آنها ، موقعیت مکانی خود را ذکر کنید. این به شما کمک می کند تا به کاربران دیگر دسترسی پیدا کرده و سرعت فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

پس از انتشار محتوا ، از بخش بینش اینستاگرام یا ابزارهای مختلف کمک بگیرید تا بازخورد مهم را مشاهده کنید. ابزارهایی که به تجزیه و تحلیل محتوا یا رای گیری در مسابقه کمک کرده اید.

توزیع محتوا در اینستاگرام

 

برای اینکه محتوای شما در اینستاگرام اکسپلورر بیشتر دیده شود و تعامل کاربران را افزایش دهد ، بهتر است از کانال های مختلف مانند اینفلوئنسرها و صفحات محبوب کمک بگیرید.

اگر بتوانید با ارسال آن در صفحات مختلف اینستاگرام محتوای قانع کننده تولید کنید. و ویروسی شوید ، شانس شما برای دیده شدن در صفحه Export اینستاگرام بیشتر خواهد بود.

همانطور که پیداست ، مشاهده پست خود در Explorer به تعامل و دنبال کنندگان اینستاگرام شما می افزاید.

تبلیغات در اینستاگرام

نگرانی همه کسب و کارهایی که به صورت آنلاین فعالیت می کنند دیده می شود و در نهایت فروش بیشتری دارد.

از آنجا که فیس بوک به خوبی از این موضوع آگاه است ، با ایجاد قابلیت حمایت از تبلیغات.سعی می کند صاحبان مشاغل بتوانند با پرداخت هزینه های کم محصولات خود را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهند.

تبلیغات تحت حمایت اینستاگرام تضمینی برای افزایش مخاطبان و افزایش فروش است.

به طوری که می توانید محصول خود را به راحتی به افرادی معرفی کنید که با هدف دستیابی به آنها از شما پیروی نکرده اند.

داشتن صفحه اینستاگرام تجاری برای راه اندازی تبلیغات حامی اینستاگرام ضروری است.

شما می توانید با طراحی یک داستان یا پست موثر بر جذب فالوور اینستاگرام و در نهایت فروش بیشتر تمرکز کنید.

از آنجا که راه اندازی کمپین های تبلیغاتی اسپانسر اینستاگرام در ایران در حال حاضر با مشکل روبرو است.

متقاضیان باید از روش های دیگر برای تعیین مخاطب و پرداخت هزینه ها استفاده کنند.

در همین راستا.گروه بازاریابی محتوای جوهر با ارائه خدمات مشاوره ای ، ساده ترین راه های طراحی کمپین های اسپانسر اینستاگرام را به شما معرفی می کند.

همانطور که در قسمت توزیع محتوا در اینستاگرام ذکر شد.تبلیغات تأثیرگذار راه دیگری برای افزایش تعامل و فروش است.

انتخاب بهترین تأثیرگذار متناسب با نوع کسب و کار شما یکی از مهمترین مواردی است که هنگام تدوین استراتژی بازاریابی باید به آن توجه کنید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *