تعرفه خدمات میهن سامانه

تعرفه و هزینه طراحی سایت

انواع قیمت ها و تعرفه های طراحی وب سایت در شیراز در سال 1400 در این صفحه به شما معرفی می شود. هزینه طراحی وب سایت در شرکت های مختلف متفاوت است. هر شرکت هزینه و قیمت طراحی وب سایت خود را بر اساس عوامل مختلف اعلام می کند.

بالا رفتن قیمت ها لزوما به معنای حرفه ای بودن و کیفیت بالا نیست، اما باید توجه داشته باشید که یک سایت حرفه ای قطعاً ارزان نخواهد بود. زیرا استفاده از دانش و تجربه برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و همچنین استفاده از آخرین فن آوری های روز دنیا بسیار گران است. قیمت طراحی سایت اختصاصی در میهن سامانه را می توان در محدوده ای معقول و متوسط ​​در نظر گرفت.

در تعرفه های ما، هیچ خبری از قیمت های سرسام آور اعلام شده توسط برخی شرکت ها نیست و از طرف دیگر، به دلیل تعهد ما برای استفاده از نیروی حرفه ای و خلاق و جدیدترین فن آوری ها، امکان طراحی وب سایت با قیمت های بسیار ارزان وجود ندارد.

تعرفه طراحی سایت

واقعیت این است که شما هرگز به اندازه اطلاعات طراحان حرفه ای وب سایت در مورد انواع وب سایت ها، نحوه کار آنها، مشکلات و مزایای هر روش آگاهی نداشته و شما در مورد آخرین روش ها و راه حل های دنیای بازاریابی آنلاین اطلاعاتی ندارید.

البته بسیاری از شرکت های طراحی وب وجود دارند که هنوز از روش ها و فناوری های قدیمی برای ساخت سایت های خود استفاده می کنند و تنها با استفاده از ظاهر و چیدمان زیبا سعی می کنند وب سایت طراحی شده را حرفه ای و به روز نشان دهند. البته، یک غیر متخصص نمی تواند این تفاوت را درک کند. اما پس از مدتی، این فن آوری ها در عمل مشکلات زیادی ایجاد خواهند کرد.

ما معتقدیم که برای یک شرکت حرفه ای، بن بست وجود ندارد و اگر از شرکتی جمله ای مانند “ما نمی توانیم چنین امکانی را به سایت شما اضافه کنیم” شنیدید بدانید که با یک شرکت غیر حرفه ای طراحی سایت طرف هستید.

ما به شما بهترین پیشنهاد را می دهیم و به شما زمانی پیشنهاد می دهیم که به طور کامل از اهداف و امکانات مورد نیازتان آگاه شویم و همانند برخی شرکت ها شروع به تخریب روش های مختلف طراحی سایت نمی کنیم. در زیر هزینه طراحی سایت خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و آموزش آنلاین آمده است که می توانید بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

  • شرح خدمات
  • طراحی وب سایت فروشگاهی
  • طراحی وب سایت خبری
  • طراحی وب سایت شرکتی و سازمانی
  • طراحی وب سایت شخصی و رزومه
  • طراحی وب سایت آموزش آنلاین

تعرفه و هزینه سفارش تولید محتوا

تعیین قیمت تولید محتوای متنی فاکتورهای زیادی دارد که مهمترین آنها کیفیت کار نویسنده محتوا، عناصر محتوای متن و تجربه نویسنده محتوا، مربوط است و همچنین تخصصی بودن محتوا نیز در تعیین قیمت ها دخیل است.

هزینه محتوا هزینه دریافت خدمات تولید محتوا است. در دنیای دیجیتال امروز، شرکت ها و مجموعه صاحبان مشاغل بدون فعالیت های آنلاین نمی توانند موفق شوند. به همین دلیل لازم است تولید محتوای سایت ها و صفحات وب آنها را با اهداف مالی و قیمتی مطلوب به متخصصان و متخصصان این حوزه بسپارید.

در این راستا، آنها دو روش برای تولید محتوا دارند. آنها یا باید نویسنده و تولیدکننده محتوا را با هزینه ثابت استخدام کنند و یا تولید محتوای خود را با قیمت مناسب برون سپاری کنند.

تولید محتوا حساس و بسیار مهم است. اگر سایتی محتوای خوبی نداشته باشد، به راحتی مخاطب خود را از دست می دهد و علاوه بر از دست دادن مخاطب، هزینه محتوای نامعقولی را متحمل شده است، از طرف دیگر، اگر محتوای سایت غنی و با کیفیت باشد و هزینه های مناسب برای محتوا صورت گرفته باشد همیشه در ذهن کاربر می ماند و سایت را تبدیل به مرجع خواهد کرد.

هزینه تولید محتوا

استخدام نویسنده متن یا نویسنده محتوا همیشه بهترین گزینه برای صاحبان مشاغل نیست. در برخی موارد، شرکت ها و گروه های تجاری شخصی را با هدف تولید محتوا برای یک سایت یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا لینکدین استخدام می کنند که تولید محتوا برای آنها هزینه های مختلفی دارد.

بنابراین می تواند برای شرکت پرهزینه باشد، زیرا حقوق و مزایا و فضای دفتری مناسب، باید برای شخص استخدام شده در نظر گرفته شود، علاوه بر این، با افزایش حجم مطالب مورد نیاز، ممکن است فرد نتواند تمام مطالب را خوب و با کیفیت بالا ارائه دهد. علاوه بر این واقعیت که همه نویسندگان محتوا در تمام زمینه های محتوا تبحر ندارند، در نتیجه برای تمام این مشکلات، این هزینه برای محتوا هزینه ای نامعقول خواهد بود و بهترین راه حل، برون سپاری تولید محتوا است.

به عبارت دیگر بهتر است به جای استخدام یک متخصص تولید محتوا، کار خود را به راحتی و بدون درگیر شدن در مشکلات و حاشیه های استخدام به تیم تولید محتوا متشکل از نویسندگان شایسته و توانمند بسپارید.

با این کار هزینه تولید محتوای شما کاهش می یابد و در عین حال محتوای با کیفیتی دریافت می کنید که مطابق با اصول سئو بهینه شده است.

هزینه تولید محتوای تصویری و ویدیویی

هزینه تولید محتوای تصویری و ویدیویی نیز با برون سپاری محتوا برای شما بسیار کاهش خواهد یافت و محتواهایی که نیاز به چند نفر نیرو کار دارد به راحتی و با کیفیت بالا برای شما تولید خواهد شد. در لیست زیر آخرین تعرفه های هزینه تولید محتوای متنی و تولید محتوای تصویری و ویدیوئی آماده است. همچنین هزینه تولید موشن گرافی و تیزر تبلیغاتی و هزینه تولید پاد کست نیز آماده است.

تعرفه و هزینه سئو سایت

شاید یکی از بزرگترین چالشهای پیش روی مشاغل امروزی دانستن قیمت SEO و تعرفه های بهینه سازی سایت باشد، زیرا فرایندهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اکنون به یکی از ضروریات گسترش تجارت تبدیل شده اند.

بهینه سازی یک وب سایت و قرار دادن آن در صفحه اول نتایج جستجوی Google یکی از عوامل موثر در تصمیم گیری شرکت ها در مورد انجام سئو یا عدم انجام SEO است. انواع مختلفی از تعرفه ها برای سئو توسط شرکت های سئو و بهینه سازی و انواع مختلف مدل های پرداخت در این بازار ارائه می شود و برای اکثر مشتریان این اصلاً خوشایند نیست.

با این حال ، حقیقت این است که هیچ تعرفه و هزینه ثابت برای سئو وجود ندارد و متوسط ​​هزینه بهینه سازی به عوامل زیادی بستگی دارد که برای تعیین هزینه متوسط ​​بهینه سازی وب سایت باید جداگانه برای هر پروژه در نظر گرفته شود.

چقدر زمان و هزینه برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز است؟

زمان دقیق و از پیش تعیین شده ای برای رسیدن به صفحه اول وجود ندارد زیرا سطح رقابت در هر کسب و کار متفاوت است. از طرف دیگر، عوامل زیادی در رساندن سایت به صفحه اول گوگل نقش دارند، از جمله سن دامنه، فعالیت های قبلی، کلمات کلیدی هدف گذاری شده و … در بعضی موارد می تواند پس از چند ماه نتایج بسیار خوبی کسب کند و در برخی موارد موارد ممکن است به بیش از یک سال فعالیت حرفه ای مداوم نیاز داشته باشد.

عوامل مختلفی برای تعیین قیمت سئو در نظر گرفته شده است. مهمترین آنها میزان رقابت در کلمات کلیدی است. هرچه رقابت بیشتر باشد ، فعالیت بیشتری نیز مورد نیاز است و هزینه آن نیز بیشتر است.

هزینه سئو

چگونه به شرکت سئو اعتماد کنیم؟

یکی از مهمترین روشها برای این منظور بررسی سوابق و نمونه کارها شرکت SEO مورد نظر است. اگر مجموعه ای بتواند نمونه های معتبر سئو را ارائه دهد و نشان دهد که آنها دارای کلمات کلیدی رقابتی در صفحه اول گوگل هستند، می توانید تا حد زیادی به حرفه ای بودن آن شرکت اعتماد کنید. در زیر لیست پایه هزینه سئو سایت توسط میهن سامانه آمده است.

  • شرح خدمات
  • سئو محتوا
  • سئو داخلی سایت (OnPage) شامل کد قالب و لینک های سایت
  • سئو خارجی سایت (OffPage) شامل لینک سازی و افزایش رتبه سایت

هزینه طراحی لوگو و سفارش ست اداری

در زیر می توانید هزینه سفارش طراحی لوگو و ست اداری را مشاهده کنید.

  • شرح خدمات
  • طراحی لوگو ( تایپ/ تصویری/ ترکیبی/ تلفیقی)
  • طراحی قالب پست اینستاگرام
  • طراحی ست اداری
  • طراحی تراکت / کارت ویزیت / کاتالوگ یا بروشور
  • طراحی بیلبورد
  • طراحی اکولایزر
  • مبلغ خدمات
  • تماس بگیرید
  • تماس بگیرید
  • تماس بگیرید
  • تماس بگیرید
  • تماس بگیرید
  • تماس بگیرید

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام و تولید محتوای شبکه های اجتماعی

هزینه مدیریت محتوا و افزایش فالوور و تعامل پیج اینستاگرام و تولید محتوا

  • شرح خدمات
  • تولید محتوا پیج اینستاگرام (پایه هر پست)
  • افزایش فالور واقعی ایرانی و محلی (بین 1000 تا 1500 فالور)
  • مبلغ خدمات
  • تماس بگیرید
  • تماس بگیرید

سوالات متداول

بله، شما می توانید برای آگاهی از پرداخت به صورت اقساطی با شماره 09179256171 تماس بگیرید.

بله به هر دو صورت امکان بستن قرارداد وجود دارد و شما می توانید بسته به نوع خدمت مورد نیاز خود اقدام به انعقاد قرار داد ماهیانه یا پروژه ای کنید.

در صورت عدم رضایت شما از نتیجه کار تمامی مبلغ پرداختی شما به شما عودت داده خواهد شد. هدف ما رضایت شما عزیزان است و ما آنقدر به کار خود اطمینان داریم که چنین شرطی را می گذاریم.

نمونه کارها

آخرین های بلاگ

برچسب ها